opps almost forgot about Suraya wedding part 2.
Actually, I dumped to another blog that required password.
Whoever are very keen to see ... please email me for queries..
Cos Suraya's family need to know who view her daughter's photos.
My Email babytigger2031@yahoo.com.sg
2days in Bangkok
Had our breakfast..Boring bread with jam & butter..I think we shall eat this breakfast same menu till 4 day in bangkok.. all rest of foods have pork..
At 8am(9am Sin), we went out of the hotel & looking for cab. Ah pek taxi came to us & we told him to bring us to Chachuchak.. Den he bruffed us that dat market not yet open.. He brought us to Temple.. aisey.. muka aku dah mmg cina abis.. den my hubby nie muka apa pulak...
Muka I dah boring.. Cepatlah cabut dari sini.. mmg Bapak Budda Besar gila..ada yg terbaring & duduk tapi ini bukan kat Grand Palace.
Dia drove us to Biggest Jewellery Stores.. boleh otak mati aku ini... layan si pek ini.. kita berdua jalan sampai tingkat 6.. dah Si Waklu, Din called my hubby...
Den my HP pulak.. my MIL called me.. I pun sempat tanya my 2 sons... Eh my 2 askars tak cari kita eh..
Out of that Jewellery Store, dat ah pek taxi pun cabut lari.. anyway I belum bayar dia pun.. kelakar kan dia mintak 30baht to chachuchak.. pada hal tempat tu mmg jauh..
We took another cab to chachuchak..
Reached there.. wow mmg besar..Kita pun tak tahu pukul berapa boleh cover...
Shopping Shopping....
alamak raining dah...
We sat at makan place is Halal.. alamak I mmg tak selera.. terpaksa makan..
Haii ternampak Olinda ( Singapore Idols)
Tuesday, April 05, 2005
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

No comments:
Post a Comment